Wydział Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych

Malfunction of the ticket distribution system of the Krakow Public Transport

13.12.2024
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

Malfunction of the ticket distribution system of the Krakow Public Transport:

Due to the extraordinary situation of the IT system failure of the Ticket Distribution Operator - Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. in Kraków  caused by a hacker attack that took place on 3 December 2024, is currently underway to restore the full functionality of the system.

At the moment, it is not possible to transfer new personal data of students to the ticket distribution system, which makes it impossible to use the Electronic Student ID as a season tickets.

Dzień dobry,

w związku z nadzwyczajną sytuacją jaką jest awaria systemu informatycznego Operatora dystrybucji biletów – Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie (MPK S.A.) spowodowana atakiem hakerskim, który miał miejsce w dniu 3 grudnia 2024 roku, obecnie trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu, w pierwszej kolejności mając na względzie bezpieczeństwo transakcji pasażerów. 

We kindly ask you to inform students who receive new ID cards about the impossibility of using them to purchase tickets. In order to purchase a season ticket, students can download the iMKA, mKKM or mKK mobile applications (for people with the Krakow Card status) or go to a selected Passenger Service Point and obtain a plastic medium (a photo and ID document must be submitted). The locations of the Points are provided below:

Na obecną chwilę nie jest osiągalne przekazywanie do systemu dystrybucji biletów nowych danych osobowych studentów, co uniemożliwia korzystanie z Elektronicznej Legitymacji Studenckiej/Doktoranckiej jako nośnika biletów okresowych.

 

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o informowanie studentów odbierających nowe legitymacje o braku możliwości ich wykorzystania do zakupu biletów. W celu nabycia biletu okresowego studenci mogą pobrać aplikacje mobilne iMKA, mKKM lub mKK (dla osób ze statusem Karty Krakowskiej) lub udać się do wybranego Punktu Obsługi Pasażerów i wyrobić nośnik plastikowy (wymagane przedłożenie zdjęcia i okazanie dokumentu tożsamości). Lokalizacje Punktów przekazujemy poniżej:

  1. ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej) czynne w godzinach od 8:00 do 16:00, 
  1. ul. Pawia 5A (hol Dworca Kraków Główny PKP obok Biedronki) czynne w godzinach od 9:00 do 17:00, 
  1. os. Centrum D 7 czynne w godzinach od 11:00 do 18:00, 
  1. Terminal Park&Ride Górka Narodowa czynne od poniedziałku do wtorku w godz. 7:00 do 15:00 oraz od środy do piątku w godz. 10:00 do 17:00. 

 

W przypadku wystąpienia zmian lub przywrócenia działania systemu poinformujemy Państwa niezwłocznie.

Informacja zostaje przekazana do poszczególnych Wydziałów Państwa Uczelni oraz osób kontaktowych wskazanych w umowach zawartych z MPK S.A.

 

Za wszelkie niedogodności bardzo przepraszamy.

 

Z poważaniem, 

Justyna Pająk 

Główny Specjalista 

 

DZIAŁ NADZORU TRANSPORTU 

Kontakt

Wydział Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych

Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie


ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków

Dziekanat Wydziału Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, pok. 222, 224

mail.svgwpaism@afm.edu.pl

Biuro Dziekana ds. stopni naukowych

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, pok. 219

mgr Magdalena Torba

mail.svgmtorba@afm.edu.pl