Dyżury Wykładowców
WYKŁADOWCA | TERMIN | SEMESTR | MIEJSCE |
PEŁNOMOCNIK REKTORA DS. STUDENCKICH prof. dr hab. Barbara Stoczewska |
dyżury we wrześniu środa, piątek w godz. 15.00-16.00 |
letni 23/24 |
B212 |
DZIEKAN WYDZIAŁU prof. UAFM dr Agnieszka Kubiak-Cyrul |
środa godz. 10.00-11.00 |
letni 23/24 |
C224 |
PRODZIEKAN WYDZIAŁU prof. UAFM dr hab. Małgorzata Czermińska opiekun kierunku: stosunki międzynarodowe |
Czwartek/ Thursday 3.10.2024 godz. 09.30-10.30 10.10.2024 godz. 10.30-11.30 17.10.2024 godz. 09.30-10.30 31.10.2024 godz. 12.00-13.00 14.11.2024 godz. 12.30-13.30 21.11.2024 godz. 12.00-13.00 5.12.2024 godz. 12.30-13.30 12.12.2024 godz. 12.30-13.30 9.01.2025 godz. 12.30-13.30 16.01.2025 godz. 12.30-13.30 23.01.2025 godz. 12.30-13.30 Sobota/ Saturday 28.09.2024 godz. 15.30-16.30 |
zimowy 24/25 | C224 |
PRODZIEKAN WYDZIAŁU dr Adam Strzelec opiekun kierunku: administracja prawo |
środa 11.09.2024r. godz. 10.00-11.0018.09.2024r. godz. 10.00-11.0025.09.2024r. godz. 10.00-11.00 |
letni 23/24 | C224 |
PRODZIEKAN WYDZIAŁU dr Anna Szuba-Boroń opiekun kierunku: kryminologia i kryminalistykakryminologia i resocjalizacja |
środa 18.09.2024r. godz. 10.00-11.0025.09.2024r. godz. 10.00-11.00 |
letni 23/24 | C224 |
PEŁNOMOCNIK DZIEKANA ds. praktyk studenckich dla kierunku: administracja prawo dr Katarzyna Jasińska |
5 czerwca 2024r. (środa) od 17.00 do 17.45 Począwszy od nowego roku akademickiego (2022/2023) wnioski dotyczące praktyk studenckich będą rozpoznawane w pierwszym i trzecim tygodniu każdego miesiąca. W pierwszym tygodniu będą rozpoznawane wnioski, które wpłyną między 16 a ostatnim dniem miesiąca poprzedzającego, a w trzecim tygodniu wnioski, które wpłyną między 1 a 15 dniem danego miesiąca. Za datę wpłynięcia wniosku będę uznawała dzień, w którym został przesłany ostatni z niezbędnych do uzyskania zaliczenia praktyk dokumentów.Powyższe zasady proszę uwzględniać w swoich planach, szczególnie tych dotyczących obron.Informuję jednocześnie, że każdy student odbywający praktykę niezwłocznie po jej rozpoczęciu jest zobowiązany przesłać mi dane swojego opiekuna praktyk (imię, nazwisko, numer telefonu lub adres e-mail pod którym będę mogła się z tą osobą skontaktować celem dokonania losowej hospitacji praktyk). Tytuł wiadomości proszę tworzyć zgodnie z następującym schematem: NAZWISKOSTUDENTA_PRAKTYKA_HOSPITACJA. |
letni 23/24 | C 337a |
PEŁNOMOCNIK DZIEKANA ds. praktyk studenckich dla kierunku: stosunki międzynarodoweturystyka i rekreacjaprof. UAFM dr hab. Izabela Kapera |
terminy dyżuru publikowane są w harmonogramie zajęć możliwy kontakt: ikapera@afm.edu.pl Uwaga: Studenci III roku, którzy zrealizowali praktyki i chcą je zaliczyć proszeni są najpierw o zalogowanie na platformie e-learningowej oraz zamieszczenie dokumentów w odpowiednim folderze. Zaliczenie praktyk tylko w godzinach dyżurów !!! Po ich weryfikacji i informacji zwrotnej o akceptacji, należy w przypadku okresów kształcenia zdalnego oryginały przesłać do KA (Dziekanat WPAiSM-praktyki SM/TiR). Po otrzymaniu przez Pełnomocnika do spraw praktyk oryginałów następuje zaliczenie. prof. KAAFM dr hab. Izabela Kapera
Third year students who have completed their internships and want to pass them are asked to log in to the e-learning platform and submit documents in the appropriate folder. Internship credit only during duty hours !!! After its verification and feedback about their acceptance, the originals should be sent to KA (WPAiSM Dean's Office - SM Practices). After the supervisor receives the originals, a credit is given. |
letni 23/24 | C 337a |
dr Natalia Adamczyk |
9.10.2024 godz. 13:10 - 14:10 16.10.2024 godz. 13:10 - 14:10 23.10.2024 godz. 12:00 - 13:30 terminy dyżurów publikowane są w harmonogramie zajęć |
letni 23/24 | C 227 |
dr Małgorzata Bajgier-Kowalska | kontakt mailowy: mbajgier-kowalska@afm.edu.pl | letni 23/24 | |
PEŁNOMOCNIK DZIEKANA ds. e-learningu dr Iga Bałos-Stoczewska |
Drodzy Państwo Studenci, kontakt mailowy: ibalos@afm.edu.pl |
letni 23/24 | |
KOORDYNATOR WYDZIAŁOWY ERASMUS+ dla kierunku: administracja kryminologia i resocjalizacjaprawo prof. UAFM dr hab. Katarzyna Banasik |
kontakt mailowy: kbanasik@afm.edu.pl |
letni 23/24 | |
dr Agnieszka Bednarczyk-Płachta |
Dyżury odbywają się w formie zdalnej za pośrednictwem platformy MS Teams - na prośbę studentów - w umówionym terminie, co zapewnia większą elastyczność, częstotliwość i dostępność spotkań.
W celu umówienia spotkania można zgłosić taką prośbę indywidualnie lub grupowo przed lub po zajęciach, albo skierować ją na adres mailowy abednarczyk@afm.edu.pl
|
letni 23/24 | |
prof. UAFM dr hab. Jakub Biernat |
kontakt mailowy: jakubbiernat@gmail.com | letni 23/24 | |
prof. dr hab. Tadeusz Biernat |
terminy konsultacji publikowane są w harmonogramie Prowadzącego | letni 23/24 | |
dr Katarzyna Brataniec |
e-mail: katarzyna.brataniec@interia.pl
na teamsie: kbrataniec@365-afm.edu.pl
|
letni 23/24 | |
dr Agnieszka Damasiewicz |
Moje dyżury odbywają się w następującym trybie: proszę zgłosić potrzebę spotkania wraz z tematem i określeniem pilności sprawy na mój e-mail: adamasiewicz@afm.edu.pl i czekać na potwierdzenie spotkania. Umówione dyżury odbywają się po moich ćwiczeniach lub wykładach (vide harmonogram). Jeśli w danym dniu jest kilka wykładów lub ćwiczeń, zależnie od długości sprawy spotkanie może się odbyć pomiędzy nimi lub po ostatnim z nich. Sprawy nie wymagające osobistego spotkania mogą być także załatwiane za pośrednictwem wyżej wskazanego e-maila. | letni 23/24 | |
prof. dr hab. Monika Florczak-Wątor |
kontakt mailowy: florczakwator@gmail.com | letni 23/24 | |
dr Paweł Klimek |
kontakt mailowy: pklimek@afm.edu.pl
|
letni 23/24 | |
prof. UAFM dr hab. Marcin Lasoń |
25.09.2024, godz.11:00-12:00 2.10.2024, godz. 16:00-17:00 7.10.2024, godz. 15:15-16:15 14.10.2024, godz. 14:15-15:15 21.10.2024, godz. 8:30-9:30 28.10.2024, godz. 14:15-15:15 4.11.2024, godz. 10:30-11:30 18.11.2024, godz. 16:50-17:50 25.11.2024, godz. 14:15-15:15 2.12.2024, godz. 16:00-17:00 9.12.2024, godz. 16:50-17:50 16.12.2024, godz. 16:50-17:50 13.01.2025, godz. 14:15-15:15 20.01.2025, godz. 14:15-15:15 |
letni 23/24 zimowy 24/25 |
C 227 |
prof. UAFM dr
Elżbieta Majchrowska
|
2 lipca godz. 10.00-11.00 6 września, godz. 10.30 kontakt mailowy: emajchrowska@afm.edu.pl
|
letni 23/24 | C 219 |
prof. UAFM dr hab. Beata Molo |
14.09.: 9.00-9.45 |
letni 23/24 | C 227 |
KOORDYNATOR WYDZIAŁOWY ERASMUS+ dla kierunku:stosunki międzynarodowe
dr Anna Paterek |
Terminy dyżurów (wraz z aktualizacją) mogą Państwo znaleźć w opisach na Platformie E-Learningowej i MSTeams 14/06 13.20-14.20 czat MSTeams
21/06 15.20-16.00 MSTeams
21/06 16.00-17.00 MSTeams (konsultacja prac licencjackich) 24/06 16.50-17.30 pok. 227 bud.C 28/06 10.00-11.00 czat MSTeams
8/07 13.30-14.30 pok. 227 bud.C 13 września (piątek) 15.30-16.00 konsultacje
16.00-17.30 KONSULTACJE PRAC LICENCJACKICH 16/09 16.00-17.00 MSTeams 23/09 16.00-17.00 MSTeams 29/09 9.30-10.30 pok.227 bud.C |
letni 23/24 | C 227 |
dr Renata Pawlik |
w trakcie sesji egzaminacyjnej dyżury odbywają się w terminach przewidzianych dla egzaminów i zaliczeń;
w przypadku ewentualnego odwołania zajęć w dniu dyżuru odwołany jest także dyżur bez odrębnego ogłoszenia;kontakt mailowy rpawlik@afm.edu.pl
|
letni 23/24 | |
prof. UAFM dr hab.Tomasz Srogosz |
kontakt mailowy: tsrogosz@afm.edu.pl |
letni 23/24 | |
prof. UAFM dr hab. Julia Stanek |
kontakt mailowy: jstanek@afm.edu.pl |
letni 23/24 | |
dr Kamil Szpyt |
kontakt mailowy: kszpyt@afm.edu.pl |
letni 23/24 | |
prof. dr hab. Mariusz Załucki |
dyżury odbywają się mailowo oraz poprzez platformę MS Teams (po wcześniejszym uzgodnieniu) kontakt mailowy: mzalucki@afm.edu.pl |
letni 23/24 | |
prof. dr hab. Jerzy Zdanowski |
godz. 10.00 - 11.00 7.03.; 13.03.; 20.03.; 3.04.; 10.04.; 17.04.; 22.05.; 29.05.; 12.06. |
letni 23/24 | C 333b |