Dyżury Wykładowców
WYKŁADOWCA | TERMIN | SEMESTR | MIEJSCE |
PROREKTOR DS. STUDENCKICH |
środa, piątek godz. 15.00-16.00 W dniu 29.11. 2024 r. dyżur zostaje odwołany |
zimowy 24/25 |
B212 |
DZIEKAN WYDZIAŁU prof. UAFM dr Agnieszka Kubiak-Cyrul |
środa godz. 10.00-11.00 W dniu 20 listopada br. dyżur nie odbędzie się. |
zimowy 24/25 |
C224 |
PRODZIEKAN WYDZIAŁU prof. UAFM dr hab. Małgorzata Czermińska opiekun kierunku: stosunki międzynarodowe |
czwartek/ Thursday 26.09. 2024 godz. 10.00-11.00 3.10.2024 godz. 09.30-10.30 10.10.2024 godz. 10.30-11.30 17.10.2024 godz. 09.30-10.30 31.10.2024 godz. 12.00-13.00 (dyżur zdalny MS Teams) 14.11.2024 godz. 12.30-13.30 21.11.2024 godz. 12.00-13.00 5.12.2024 godz. 12.30-13.30 12.12.2024 godz. 12.30-13.30 9.01.2025 godz. 12.30-13.30 16.01.2025 godz. 12.30-13.30 23.01.2025 godz. 12.30-13.30 sobota/ Saturday 26.10. 2024 godz. 10.30-11.30 7.12.2024 godz. 15.00-16.00 18.01.2025 godz. 16.30-17.30 |
zimowy 24/25 | C224 |
PRODZIEKAN WYDZIAŁU dr Adam Strzelec opiekun kierunku: administracja prawo |
02.10.2024 (środa), godz. 11:00-12:00 08.10.2024 (wtorek), godz. 10:00-11:00 15.10.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 22.10.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 29.10.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 05.11.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 12.11.2024 (wtorek), godz. 08:30-09:30 19.11.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 26.11.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 03.12.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 10.12.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 17.12.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 07.01.2025 (wtorek), godz. 08:30-09:30 14.01.2025 (wtorek), godz. 08:30-09:30 21.01.2025 (wtorek), godz. 11:00-12:00 sobota 05.10.2024 (sobota), godz. 08:30-09:30 19.10.2024 (sobota), godz. 10:30-11:15 16.11.2024 (sobota), godz. 10:45-11:45 30.11.2024 (sobota), godz. 10:45-11:45 07.12.2024 (sobota), godz. 11:00-12:00 11.01.2025 (sobota), godz. 09:00-10:00 18.01.2025 (sobota), godz. 13:00-14:00 |
zimowy 24/25 | C224 |
PRODZIEKAN WYDZIAŁU dr Anna Szuba-Boroń opiekun kierunku: kryminologia i kryminalistykakryminologia i resocjalizacja |
08.10.2024 (wtorek), godz. 10:30-11:30 16.10.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 22.10.2024 (wtorek), godz. 10:00-11:00 29.10.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 05.11.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 12.11.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 19.11.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 26.11.2024 (wtorek), godz. 10:00-11:00 03.12.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 10.12.2024 (wtorek), godz. 12:00-13:00 17.12.2024 (wtorek), godz. 11:00-12:00 09.01.2025 (wtorek), godz. 11:00-12:00 16.01.2025 (wtorek), godz. 12:00-13:00 22.01.2025 (wtorek), godz. 11:00-12:00 sobota 05.10.2024 (sobota), godz. 10:00-11:00 19.10.2024 (sobota), godz. 13:00-14:00 9.11.2024 (sobota), godz. 12:00-13:00 30.11.2024 (sobota), godz. 13:00-14:00 07.12.2024 (sobota), godz. 11:00-12:00 11.01.2025 (sobota), godz. 12:00-13:00 18.01.2025 (sobota), godz. 10:00-11:00 |
zimowy 24/25 | C224 |
PEŁNOMOCNIK DZIEKANA ds. praktyk studenckich dla kierunku: administracja prawo dr Katarzyna Jasińska |
5 czerwca 2024r. (środa) od 17.00 do 17.45 Począwszy od nowego roku akademickiego (2022/2023) wnioski dotyczące praktyk studenckich będą rozpoznawane w pierwszym i trzecim tygodniu każdego miesiąca. W pierwszym tygodniu będą rozpoznawane wnioski, które wpłyną między 16 a ostatnim dniem miesiąca poprzedzającego, a w trzecim tygodniu wnioski, które wpłyną między 1 a 15 dniem danego miesiąca. Za datę wpłynięcia wniosku będę uznawała dzień, w którym został przesłany ostatni z niezbędnych do uzyskania zaliczenia praktyk dokumentów.Powyższe zasady proszę uwzględniać w swoich planach, szczególnie tych dotyczących obron.Informuję jednocześnie, że każdy student odbywający praktykę niezwłocznie po jej rozpoczęciu jest zobowiązany przesłać mi dane swojego opiekuna praktyk (imię, nazwisko, numer telefonu lub adres e-mail pod którym będę mogła się z tą osobą skontaktować celem dokonania losowej hospitacji praktyk). Tytuł wiadomości proszę tworzyć zgodnie z następującym schematem: NAZWISKOSTUDENTA_PRAKTYKA_HOSPITACJA. |
zimowy 24/25 | C 337a |
PEŁNOMOCNIK DZIEKANA ds. praktyk studenckich dla kierunku: stosunki międzynarodoweturystyka i rekreacjaprof. UAFM dr hab. Izabela Kapera |
terminy dyżuru publikowane są w harmonogramie zajęć możliwy kontakt: ikapera@afm.edu.pl Uwaga: Studenci III roku, którzy zrealizowali praktyki i chcą je zaliczyć proszeni są najpierw o zalogowanie na platformie e-learningowej oraz zamieszczenie dokumentów w odpowiednim folderze. Zaliczenie praktyk tylko w godzinach dyżurów !!! Po ich weryfikacji i informacji zwrotnej o akceptacji, należy w przypadku okresów kształcenia zdalnego oryginały przesłać do KA (Dziekanat WPAiSM-praktyki SM/TiR). Po otrzymaniu przez Pełnomocnika do spraw praktyk oryginałów następuje zaliczenie. prof. UAFM dr hab. Izabela Kapera
Third year students who have completed their internships and want to pass them are asked to log in to the e-learning platform and submit documents in the appropriate folder. Internship credit only during duty hours !!! After its verification and feedback about their acceptance, the originals should be sent to KA (WPAiSM Dean's Office - SM Practices). After the supervisor receives the originals, a credit is given. |
zimowy 24/25 | C 337a |
dr Natalia Adamczyk |
9.10.2024 godz. 13:25 - 14:10 15.10.2024 godz. 15:10 - 15:55 23.10.2024 godz. 18:30 - 19:15 6.11.2024 godz. 15:10 - 15:55 13.11.2024 godz. 17:40 - 18:25 20.11.2024 godz. 13:25 - 14:10 27.11.2024 godz. 12:30 - 13:15 4.12.2024 godz. 16:50 - 17:35 11.12.2024 godz. 12:30 - 13:15 8.01.2025 godz. 12:30 - 13:15 15.01.2025 godz. 12:30 - 13:15 22.01.2025 godz. 16:00 - 16:45 terminy dyżurów publikowane są w harmonogramie zajęć |
zimowy 24/25 | C 227 |
dr Iga Bałos-Stoczewska |
Drodzy Państwo Studenci, kontakt mailowy: ibalos@afm.edu.pl |
zimowy 24/25 | |
prof. UAFM dr hab. Katarzyna Banasik |
kontakt mailowy: kbanasik@afm.edu.pl
|
zimowy 24/25 | |
dr Agnieszka Bednarczyk-Płachta |
Dyżury odbywają się w formie zdalnej za pośrednictwem platformy MS Teams - na prośbę studentów - w umówionym terminie, co zapewnia większą elastyczność, częstotliwość i dostępność spotkań.
W celu umówienia spotkania można zgłosić taką prośbę indywidualnie lub grupowo przed lub po zajęciach, albo skierować ją na adres mailowy abednarczyk@afm.edu.pl
|
zimowy 24/25 | |
prof. UAFM dr hab. Jakub Biernat |
kontakt mailowy: jakubbiernat@gmail.com - 9, 16 i 30 października 2024 r. - 13, 20 i 27 listopada 2024 r. - 4 i 11 grudnia 2024 r. - 8 stycznia 2025 r. wszystkie dyżury odbędą się o godz. 17.40 w sali 203 (A). |
zimowy 24/25 | |
prof. dr hab. Tadeusz Biernat |
terminy konsultacji publikowane są w harmonogramie Prowadzącego |
zimowy 24/25 | |
dr Katarzyna Brataniec |
e-mail: katarzyna.brataniec@interia.pl
na teamsie: kbrataniec@uafm.edu.pl
|
zimowy 24/25 | |
dr Agnieszka Damasiewicz |
Moje dyżury odbywają się w następującym trybie: proszę zgłosić potrzebę spotkania wraz z tematem i określeniem pilności sprawy na mój e-mail: adamasiewicz@afm.edu.pl i czekać na potwierdzenie spotkania. Umówione dyżury odbywają się po moich ćwiczeniach lub wykładach (vide harmonogram). Jeśli w danym dniu jest kilka wykładów lub ćwiczeń, zależnie od długości sprawy spotkanie może się odbyć pomiędzy nimi lub po ostatnim z nich. Sprawy nie wymagające osobistego spotkania mogą być także załatwiane za pośrednictwem wyżej wskazanego e-maila. | zimowy 24/25 | |
prof. dr hab. Monika Florczak-Wątor |
kontakt mailowy: florczakwator@gmail.com | letni 23/24 | |
dr Paweł Klimek |
kontakt mailowy: pklimek@afm.edu.pl
|
zimowy 24/25 | |
prof. UAFM dr hab. Marcin Lasoń |
25.09.2024, godz.11:00-12:00 2.10.2024, godz. 16:00-17:00 7.10.2024, godz. 15:15-16:15 14.10.2024, godz. 14:15-15:15 21.10.2024, godz. 16:50-17:50 28.10.2024, godz. 14:15-15:15 4.11.2024, godz. 10:30-11:30 18.11.2024, godz. 16:50-17:50 25.11.2024, godz. 14:15-15:15 2.12.2024, godz. 16:00-17:00 9.12.2024, godz. 16:50-17:50 16.12.2024, godz. 16:50-17:50 13.01.2025, godz. 14:15-15:15 20.01.2025, godz. 14:15-15:15 |
zimowy 24/25 |
C 227 |
prof. UAFM dr
Elżbieta Majchrowska
|
kontakt mailowy: emajchrowska@afm.edu.pl środa 20 listopada, 13.30-14.15 c219 |
zimowy 24/25 | C 219 |
prof. UAFM dr hab. Beata Molo |
4.11.2024, godz. 9.30-10.30, C227 |
zimowy 24/25 | C 227 |
KOORDYNATOR WYDZIAŁOWY ERASMUS+
dr Anna Paterek |
Terminy dyżurów (wraz z aktualizacją) mogą Państwo znaleźć w opisach na Platformie E-Learningowej i MSTeams 4/11/2024 16.00-17.00 czat MSTeams 9/11/2024 18.30-19.30 czat MSTeams 14/11/2024 14,40 - 16,40 (zmiana !!!) pok. 227 bud.C 21/11/2024 15.20-16.20 pok. 227 bud.C 24/11/2024 12.00-13.00 pok. 227 bud.C 29/11/2024 15.10-16.10 czat MSTeams 5/12/2024 15.10-16.10 pok.227 bud.C 6/12/2024 9.40-10.40 czat MSTeams 21/12/2024 10.40-11.40 czat MSTeams |
zimowy 24/25 | C 227 |
dr Renata Pawlik |
w trakcie sesji egzaminacyjnej dyżury odbywają się w terminach przewidzianych dla egzaminów i zaliczeń;
w przypadku ewentualnego odwołania zajęć w dniu dyżuru odwołany jest także dyżur bez odrębnego ogłoszenia;kontakt mailowy rpawlik@afm.edu.pl
|
zimowy 24/25 | |
prof. UAFM dr hab.Tomasz Srogosz |
kontakt mailowy: tsrogosz@afm.edu.pl |
zimowy 24/25 | |
prof. UAFM dr hab. Julia Stanek |
kontakt mailowy: jstanek@afm.edu.pl |
zimowy 24/25 | |
dr Kamil Szpyt |
kontakt mailowy: kszpyt@afm.edu.pl |
zimowy 24/25 | |
prof. dr hab. Jan Widacki |
środa godz. 08:30 - 09:15 dla studentów niestacjonarnych: 20 X 2024 godz. 10:00-10:45 17 XI 2024 godz. 11:00-11:45 15 XII 2024 godz. 8:30-9:15 |
zimowy 24/25 | C230 |
prof. dr hab. Mariusz Załucki |
dyżury odbywają się mailowo oraz poprzez platformę MS Teams (po wcześniejszym uzgodnieniu) kontakt mailowy: mzalucki@afm.edu.pl |
zimowy 24/25 | |
prof. dr hab. Jerzy Zdanowski |
piątek godz. 12.00 - 13.00 |
zimowy 24/25 | C 333b |