Dyżury Wykładowców
WYKŁADOWCA | TERMIN | SEMESTR | MIEJSCE | |
PROREKTOR DS. STUDENCKICH |
środa, piątek godz. 15.00-16.00 |
letni 24/25 |
B212 |
|
DZIEKAN WYDZIAŁU prof. UAFM dr Agnieszka Kubiak-Cyrul |
środa godz. 10.00-11.00 W dniu 12 marca br. dyżur zostaje odwołany. |
letni 24/25 |
C224 |
|
PRODZIEKAN WYDZIAŁU prof. UAFM dr hab. Małgorzata Czermińska opiekun kierunku: stosunki międzynarodowe |
Czwartek / Thursday 06.03.2025 godz. 13.30-14.30 13.03.2025 godz. 14.00-15.00 20.03.2025 godz. 12.30-13.30 27.03.2025 godz. 14.00-15.00 03.04.2025 godz. 12.30-13.30 10.04.2025 godz. 14.00-15.00 24.04.2025 godz. 14.00-15.00 8.05.2025 godz. 14.00-15.00 15.05.2025 godz. 10.30-11.30 22.05.2025 godz. 14.00-15.00 29.05.2025 godz. 10.30-11.30 05.06.2025 godz. 14.00-15.00 12.06.2025 godz. 10.30-11.30 Sobota/ Saturday 08.03.2025 godz. 09.30-10.30 05.04.2025 godz. 09.30-10.30 17.05.2025 godz. 09.30-10.30 14.06.2025 godz. 11.00-12.00 |
letni 24/25 | C224 | |
PRODZIEKAN WYDZIAŁU dr Adam Strzelec opiekun kierunku: administracja prawo |
Środa
godz. 10:00-11:00 W dniu 16.04.2025 (środa) godz. 13:00-14:00 Sobota
08.03.2025 (sobota), godz. 16:00-16:45
15.03.2025 (sobota), godz. 10:30-11:30
12.04.2025 (sobota), godz. 15:15-16:15
17.05.2025 (sobota), godz. 16:30-17:30
21.06.2025 (sobota), godz. 14:20-15:20
28.06.2025 (sobota), godz. 16:30-17:30
05.07.2025 (sobota), godz. 11:00-12:00
|
letni 24/25 |
C224 | |
PRODZIEKAN WYDZIAŁU dr Anna Szuba-Boroń opiekun kierunku: kryminologia i kryminalistykakryminologia i resocjalizacja |
12.03.2025 godz. 11:00-12:00 25.03.2025 godz. 11:00-12:00 8.04.2025 godz. 11:00-12:00 29.04.2025 godz. 11:00-12:00 14.05.2025 godz. 11:00-12:00 27.05.2025 godz. 11:00-12:00 10.06.2025 godz. 11:00-12:00 24.06.2025 godz. 11:00-12:00 8.07.2025 godz. 11:00-12:00 Sobota 5.04.2025 godz. 10:00-11:00 26.04.2025 godz. 10:00-11:00 10.05.2025 godz. 10:00-11:00 31.05.2025 godz. 10:00-10:00 7.06.2025 godz. 11:00-12:00 21.06.2025 godz. 11:00-12:00 28.06.2025 godz. 11:00-12:00 12.07.2025 godz. 11:00-12:00 |
letni 24/25 | C224 | |
PEŁNOMOCNIK DZIEKANA ds. praktyk studenckich dla kierunku: administracja prawo dr Katarzyna Jasińska |
Począwszy od nowego roku akademickiego (2022/2023) wnioski dotyczące praktyk studenckich będą rozpoznawane w pierwszym i trzecim tygodniu każdego miesiąca. W pierwszym tygodniu będą rozpoznawane wnioski, które wpłyną między 16 a ostatnim dniem miesiąca poprzedzającego, a w trzecim tygodniu wnioski, które wpłyną między 1 a 15 dniem danego miesiąca. Za datę wpłynięcia wniosku będę uznawała dzień, w którym został przesłany ostatni z niezbędnych do uzyskania zaliczenia praktyk dokumentów.Powyższe zasady proszę uwzględniać w swoich planach, szczególnie tych dotyczących obron.Informuję jednocześnie, że każdy student odbywający praktykę niezwłocznie po jej rozpoczęciu jest zobowiązany przesłać mi dane swojego opiekuna praktyk (imię, nazwisko, numer telefonu lub adres e-mail pod którym będę mogła się z tą osobą skontaktować celem dokonania losowej hospitacji praktyk). Tytuł wiadomości proszę tworzyć zgodnie z następującym schematem: NAZWISKOSTUDENTA_PRAKTYKA_HOSPITACJA. |
letni 24/25 | C 337a | |
PEŁNOMOCNIK DZIEKANA ds. praktyk studenckich dla kierunku: stosunki międzynarodoweturystyka i rekreacjaprof. UAFM dr hab. Izabela Kapera |
terminy dyżurów publikowane są w wirtualnym dziekanacie: plany zajęć - możliwy kontakt: ikapera@uafm.edu.pl Uwaga: Studenci III roku, którzy zrealizowali praktyki i chcą je zaliczyć proszeni są najpierw o zalogowanie na platformie e-learningowej oraz zamieszczenie dokumentów w odpowiednim folderze. Zaliczenie praktyk tylko w godzinach dyżurów !!! Po ich weryfikacji i informacji zwrotnej o akceptacji, należy w przypadku okresów kształcenia zdalnego oryginały przesłać do KA (Dziekanat WPAiSM-praktyki SM/TiR). Po otrzymaniu przez Pełnomocnika do spraw praktyk oryginałów następuje zaliczenie. prof. UAFM dr hab. Izabela Kapera
Third year students who have completed their internships and want to pass them are asked to log in to the e-learning platform and submit documents in the appropriate folder. Internship credit only during duty hours !!! After its verification and feedback about their acceptance, the originals should be sent to KA (WPAiSM Dean's Office - SM Practices). After the supervisor receives the originals, a credit is given. |
letni 24/25 | C 337a | |
dr Natalia Adamczyk |
4.04.2025 Godz. 10:30-11:30 online MS Teams 16.04.2025 Godz.12:45-13:25 C227 25.04.2025 Godz.12:20-13:20 online MS Teams 8.05.2025 Godz.16:45-17:45 C227 15.05.2025 Godz.15:10-16:10 C227 23.05.2025 Godz.10:30-11:30 online MS Teams 29.05.2025 Godz.16:00-17:00 C227 6.06.2025 Godz.10:30-11:30 online MS Teams 12.06.2025 Godz.17:40-18:40 C227 terminy dyżurów publikowane są w harmonogramie zajęć |
letni 24/25 | C 227 | |
dr Iga Bałos-Stoczewska |
Drodzy Państwo Studenci, kontakt mailowy: ibalos@uafm.edu.pl |
zimowy 24/25 | ||
prof. UAFM dr hab. Katarzyna Banasik |
kontakt mailowy: kbanasik@uafm.edu.pl
|
zimowy 24/25 | ||
dr Agnieszka Bednarczyk-Płachta |
Dyżury odbywają się w formie zdalnej za pośrednictwem platformy MS Teams - na prośbę studentów - w umówionym terminie, co zapewnia większą elastyczność, częstotliwość i dostępność spotkań.
W celu umówienia spotkania można zgłosić taką prośbę indywidualnie lub grupowo przed lub po zajęciach, albo skierować ją na adres mailowy abednarczyk@uafm.edu.pl
|
zimowy 24/25 | ||
prof. UAFM dr hab. Jakub Biernat |
kontakt mailowy: jakubbiernat@gmail.com 12 marca 2025 roku (środa) w godz. 19.15-20.15
|
zimowy 24/25 | sali 203 (A) | |
prof. dr hab. Tadeusz Biernat |
terminy konsultacji publikowane są w harmonogramie Prowadzącego |
zimowy 24/25 | ||
dr Katarzyna Brataniec |
e-mail: katarzyna.brataniec@interia.pl
na teamsie: kbrataniec@uafm.edu.pl
|
zimowy 24/25 | ||
dr Agnieszka Damasiewicz |
Moje dyżury odbywają się w następującym trybie: proszę zgłosić potrzebę spotkania wraz z tematem i określeniem pilności sprawy na mój e-mail: adamasiewicz@afm.edu.pl i czekać na potwierdzenie spotkania. Umówione dyżury odbywają się po moich ćwiczeniach lub wykładach (vide harmonogram). Jeśli w danym dniu jest kilka wykładów lub ćwiczeń, zależnie od długości sprawy spotkanie może się odbyć pomiędzy nimi lub po ostatnim z nich. Sprawy nie wymagające osobistego spotkania mogą być także załatwiane za pośrednictwem wyżej wskazanego e-maila. | zimowy 24/25 | ||
prof. dr hab. Monika Florczak-Wątor |
kontakt mailowy: florczakwator@gmail.com | letni 24/25 | ||
dr Paweł Klimek |
kontakt mailowy: pklimek@uafm.edu.pl
|
zimowy 24/25 | ||
prof. UAFM dr hab. Marcin Lasoń |
poniedziałki 12.20-13.20 |
letnia 24/25 |
C 227 | |
prof. UAFM dr
Elżbieta Majchrowska
|
kontakt mailowy: emajchrowska@uafm.edu.pl środa 5 marca 13.15 -14.00 środa 12 marca 16.45-17.30 środa 16 kwietnia; 14.00-14.45 |
letni 24/25 | C 219 | |
prof. UAFM dr hab. Beata Molo |
20.03.2025, 11.30-12.30 03.04.2025, godz. 11.30-12.30 |
letni 24/25 | C 227 | |
KOORDYNATOR WYDZIAŁOWY ERASMUS+
dr Anna Paterek |
Terminy dyżurów (wraz z aktualizacją) mogą Państwo znaleźć w opisach na Platformie E-Learningowej i MSTeams 18/03 11.30-12.00 pok.227 bud.C
21/03 14.10-15.00 czat MSTeams (online)
24/03 16.00-17.00 czat MSTeams (online)
01/04 16.00-17.00 czat MSteams (online)
Uwaga: zmiana dyżuru z 07.04.2025
na 08.04.2025 godz. 16.00-17.00 MSTeams
14/04 16.00-17.00 czat MSTeams (online)
24/04 16.50-17.40 pok. 227 bud. C
28/04 16.00-17.00 czat MSTeams (online)
05/05 16.00-17.00 czat MSTeams (online)
|
letni 24/25 | C 227 | |
dr Aleksandra Partyk |
3-02-2025 g. 8:20 - 9:20 |
Ms Teams | ||
dr Renata Pawlik |
w trakcie sesji egzaminacyjnej dyżury odbywają się w terminach przewidzianych dla egzaminów i zaliczeń;
w przypadku ewentualnego odwołania zajęć w dniu dyżuru odwołany jest także dyżur bez odrębnego ogłoszenia;kontakt mailowy rpawlik@uafm.edu.pl
|
letni 24/25 | ||
dr Kinga Piwowarska |
dyżury odbywają się mailowo oraz poprzez platformę MS Teams (po wcześniejszym uzgodnieniu na czacie) kontakt mailowy: kpiwowarska@uafm.edu.pl |
letni 24/25 | ||
dr Katarzyna Romańczyk |
kontakt mailowy: kromanczyk@uafm.edu.pl |
letni 24/25 | ||
prof. UAFM dr hab.Tomasz Srogosz |
kontakt mailowy: tsrogosz@afm.edu.pl |
letni 24/25 | ||
prof. UAFM dr hab. Julia Stanek |
kontakt mailowy: jstanek@afm.edu.pl |
letni 24/25 | ||
dr Kamil Szpyt |
kontakt mailowy: kszpyt@afm.edu.pl |
letni 24/25 | ||
prof. dr hab. Jan Widacki |
środa godz. 08:30 - 09:15 dla studentów niestacjonarnych: 20 X 2024 godz. 10:00-10:45 17 XI 2024 godz. 11:00-11:45 15 XII 2024 godz. 8:30-9:15 |
zimowy 24/25 | C230 | |
prof. dr hab. Mariusz Załucki |
dyżury odbywają się mailowo oraz poprzez platformę MS Teams (po wcześniejszym uzgodnieniu) kontakt mailowy: mzalucki@afm.edu.pl |
letni 24/25 | ||
prof. dr hab. Jerzy Zdanowski |
piątek godz. 12.00 - 13.00 |
letni 24/25 | C 333b |