Wydział Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych
WYKŁADOWCA TERMIN SEMESTR MIEJSCE
PEŁNOMOCNIK REKTORA DS. STUDENCKICH
prof. dr hab. Barbara Stoczewska

dyżury we wrześniu

środa, piątek w godz. 15.00-16.00 

letni 23/24

B212

DZIEKAN WYDZIAŁU

prof. UAFM dr

Agnieszka Kubiak-Cyrul

środa

godz. 10.00-11.00

letni 23/24

C224 

PRODZIEKAN WYDZIAŁU 

prof. UAFM dr hab. 

Małgorzata Czermińska

opiekun kierunku: 

stosunki międzynarodowe

Czwartek/ Thursday

3.10.2024 godz. 09.30-10.30

10.10.2024 godz. 10.30-11.30

17.10.2024 godz. 09.30-10.30

31.10.2024 godz. 12.00-13.00

14.11.2024 godz. 12.30-13.30

21.11.2024 godz. 12.00-13.00

5.12.2024 godz. 12.30-13.30

12.12.2024 godz. 12.30-13.30

9.01.2025 godz. 12.30-13.30

16.01.2025 godz. 12.30-13.30

23.01.2025 godz. 12.30-13.30

 Sobota/ Saturday

28.09.2024 godz. 15.30-16.30

zimowy 24/25 C224

PRODZIEKAN WYDZIAŁU

dr

Adam Strzelec

opiekun kierunku:

administracja

prawo

środa

11.09.2024r. godz. 10.00-11.00
18.09.2024r. godz. 10.00-11.00
25.09.2024r. godz. 10.00-11.00
letni 23/24 C224

PRODZIEKAN WYDZIAŁU

dr 

Anna Szuba-Boroń

opiekun kierunku:

kryminologia i kryminalistykakryminologia i resocjalizacja

środa

18.09.2024r. godz. 10.00-11.00
25.09.2024r. godz. 10.00-11.00
letni 23/24 C224

PEŁNOMOCNIK DZIEKANA 

ds. praktyk studenckich dla kierunku:

administracja

prawo

dr Katarzyna Jasińska

5 czerwca 2024r. (środa) od 17.00 do 17.45

Począwszy od nowego roku akademickiego (2022/2023) wnioski dotyczące praktyk studenckich będą rozpoznawane w pierwszym i trzecim tygodniu każdego miesiąca. W pierwszym tygodniu będą rozpoznawane wnioski, które wpłyną między 16 a ostatnim dniem miesiąca poprzedzającego, a w trzecim tygodniu wnioski, które wpłyną między 1 a 15 dniem danego miesiąca. Za datę wpłynięcia wniosku będę uznawała dzień, w którym został przesłany ostatni z niezbędnych do uzyskania zaliczenia praktyk dokumentów.Powyższe zasady proszę uwzględniać w swoich planach, szczególnie tych dotyczących obron.Informuję jednocześnie, że każdy student odbywający praktykę niezwłocznie po jej rozpoczęciu jest zobowiązany przesłać mi dane swojego opiekuna praktyk (imię, nazwisko, numer telefonu lub adres e-mail pod którym będę mogła się z tą osobą skontaktować celem dokonania losowej hospitacji praktyk). Tytuł wiadomości proszę tworzyć zgodnie z następującym schematem: NAZWISKOSTUDENTA_PRAKTYKA_HOSPITACJA.

letni 23/24 C 337a

PEŁNOMOCNIK DZIEKANA 

ds. praktyk studenckich dla kierunku:

stosunki międzynarodoweturystyka i rekreacja

prof. UAFM dr hab.

Izabela Kapera

terminy dyżuru publikowane są w harmonogramie zajęć

możliwy kontakt: ikapera@afm.edu.pl

Uwaga:

Studenci III roku, którzy zrealizowali praktyki i chcą je zaliczyć proszeni są najpierw o zalogowanie na platformie e-learningowej oraz zamieszczenie dokumentów w odpowiednim folderze.

Zaliczenie praktyk tylko w godzinach dyżurów !!!

Po ich weryfikacji i informacji zwrotnej o akceptacji, należy w przypadku okresów kształcenia zdalnego oryginały przesłać do KA (Dziekanat WPAiSM-praktyki SM/TiR). Po otrzymaniu przez Pełnomocnika do spraw praktyk oryginałów następuje zaliczenie.

prof. KAAFM dr hab. Izabela Kapera

Third year students who have completed their internships and want to pass them are asked to log in to the e-learning platform and submit documents in the appropriate folder.

Internship credit only during duty hours !!!

After its verification and feedback about their acceptance, the originals should be sent to KA (WPAiSM Dean's Office - SM Practices). After the supervisor receives the originals, a credit is given.

letni 23/24 C 337a
dr Natalia Adamczyk

9.10.2024 godz. 13:10 - 14:10

 16.10.2024 godz. 13:10 - 14:10

23.10.2024 godz. 12:00 - 13:30

terminy dyżurów publikowane są w harmonogramie zajęć

letni 23/24 C 227
dr Małgorzata Bajgier-Kowalska kontakt mailowy: mbajgier-kowalska@afm.edu.pl letni 23/24

PEŁNOMOCNIK DZIEKANA  ds. e-learningu 

dr Iga Bałos-Stoczewska

Drodzy Państwo Studenci,
zapraszam na konsultacje w formie chatu lub rozmowy na kanale utworzonym na platformie MS Teams, link:
Dear Sirs,please find below a link to the Team dedicated to my Office Hrs. https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3aab12f35ca75e4ef6859ba2d93c0ed64d%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=92a6ae85-13dd-4242-9ec8-613faf030fca&tenantId=0e9e2703-6c7c-4035-928f-a74248505ee6 

kontakt mailowy: ibalos@afm.edu.pl 

letni 23/24
KOORDYNATOR WYDZIAŁOWY ERASMUS+ dla kierunku:

administracja

kryminologia i resocjalizacja

prawo

prof. UAFM  dr hab. 

Katarzyna Banasik

kontakt mailowy: kbanasik@afm.edu.pl

letni 23/24
dr Agnieszka Bednarczyk-Płachta
Dyżury odbywają się w formie zdalnej za pośrednictwem platformy MS Teams - na prośbę studentów - w umówionym terminie, co zapewnia większą elastyczność, częstotliwość i dostępność spotkań. 
W celu umówienia spotkania można zgłosić taką prośbę indywidualnie lub grupowo przed lub po zajęciach, albo skierować ją na adres mailowy abednarczyk@afm.edu.pl 
letni 23/24

prof. UAFM dr hab.

Jakub Biernat

kontakt mailowy: jakubbiernat@gmail.com letni 23/24

prof. dr hab. Tadeusz Biernat

terminy konsultacji publikowane są w harmonogramie Prowadzącego letni 23/24
dr Katarzyna Brataniec 
e-mail: katarzyna.brataniec@interia.pl
na teamsie: kbrataniec@365-afm.edu.pl
letni 23/24

 

dr Agnieszka Damasiewicz
Moje dyżury odbywają się w następującym trybie: proszę zgłosić potrzebę spotkania wraz z tematem i określeniem pilności sprawy na mój e-mail: adamasiewicz@afm.edu.pl i czekać na potwierdzenie spotkania. Umówione dyżury odbywają się po moich ćwiczeniach lub wykładach (vide harmonogram). Jeśli w danym dniu jest kilka wykładów lub ćwiczeń, zależnie od długości sprawy spotkanie może się odbyć pomiędzy nimi lub po ostatnim z nich. Sprawy nie wymagające osobistego spotkania mogą być także załatwiane za pośrednictwem wyżej wskazanego e-maila.  letni 23/24

prof. dr hab. Monika Florczak-Wątor

kontakt mailowy:  florczakwator@gmail.com letni 23/24

dr Paweł Klimek

kontakt mailowy: pklimek@afm.edu.pl
letni 23/24
prof. UAFM dr hab. Marcin Lasoń

25.09.2024, godz.11:00-12:00

2.10.2024, godz. 16:00-17:00

7.10.2024, godz. 15:15-16:15

14.10.2024, godz. 14:15-15:15

21.10.2024, godz. 8:30-9:30

28.10.2024, godz. 14:15-15:15

4.11.2024, godz. 10:30-11:30

18.11.2024, godz. 16:50-17:50

25.11.2024, godz. 14:15-15:15

2.12.2024, godz. 16:00-17:00

9.12.2024, godz. 16:50-17:50

16.12.2024, godz. 16:50-17:50

13.01.2025, godz. 14:15-15:15

20.01.2025, godz. 14:15-15:15

letni 23/24

zimowy 24/25

C 227
prof. UAFM dr
Elżbieta Majchrowska

2 lipca godz. 10.00-11.00

 6 września, godz. 10.30

kontakt mailowyemajchrowska@afm.edu.pl 
letni 23/24 C 219
prof. UAFM dr hab. Beata Molo

14.09.: 9.00-9.45

letni 23/24   C 227
KOORDYNATOR WYDZIAŁOWY ERASMUS+ dla kierunku:stosunki międzynarodowe

dr Anna Paterek

Terminy dyżurów (wraz z aktualizacją) mogą Państwo znaleźć w opisach na Platformie E-Learningowej i MSTeams

14/06 13.20-14.20 czat MSTeams
21/06 15.20-16.00 MSTeams
21/06 16.00-17.00 MSTeams (konsultacja prac licencjackich)
24/06 16.50-17.30 pok. 227 bud.C
28/06 10.00-11.00 czat MSTeams
8/07 13.30-14.30 pok. 227 bud.C
13 września (piątek) 15.30-16.00 konsultacje
16.00-17.30 KONSULTACJE PRAC LICENCJACKICH

16/09  16.00-17.00 MSTeams

23/09  16.00-17.00 MSTeams

29/09  9.30-10.30  pok.227 bud.C

letni 23/24 C 227
dr Renata Pawlik
w trakcie sesji egzaminacyjnej dyżury odbywają się w terminach przewidzianych dla egzaminów i zaliczeń;
w przypadku ewentualnego odwołania zajęć w dniu dyżuru odwołany jest także dyżur bez odrębnego ogłoszenia;kontakt mailowy rpawlik@afm.edu.pl
letni 23/24
prof. UAFM dr hab.Tomasz Srogosz 

kontakt mailowy: tsrogosz@afm.edu.pl

letni 23/24
prof. UAFM dr hab. Julia Stanek

kontakt mailowy: jstanek@afm.edu.pl

letni 23/24
 dr Kamil Szpyt

kontakt mailowy: kszpyt@afm.edu.pl 

letni 23/24
 prof. dr hab. Mariusz Załucki 

dyżury odbywają się mailowo oraz poprzez platformę MS Teams (po wcześniejszym uzgodnieniu)

kontakt mailowy: mzalucki@afm.edu.pl

letni 23/24
 prof. dr hab. Jerzy Zdanowski

godz. 10.00 - 11.00 

7.03.; 13.03.; 20.03.; 3.04.; 10.04.; 17.04.; 22.05.; 29.05.; 12.06.

letni 23/24 C 333b

Kontakt

Wydział Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych

Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie


ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków

Dziekanat Wydziału Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, pok. 222, 224

mail.svgwpaism@afm.edu.pl

Biuro Dziekana ds. stopni naukowych

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, pok. 219

Kierownik biura mgr Magdalena Torba

mail.svgmtorba@afm.edu.pl