Wydział Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych

PROCEDURA UPOWSZECHNIANIA INFORMACJI O PROGRAMACH I PLANACH STUDIÓW NA WPAiSM

1.Cel i przedmiot procedury
Celem procedury jest określenie zasad upowszechniania informacji o programach studiów, kartach przedmiotów, zakładanych efektach uczenia, organizacji toku studiów oraz innych istotnych informacji dla studentów, kandydatów na studentów oraz pracowników związanych z funkcjonowaniem WPAiSM.

2. Zakres stosowania procedury
Procedura dotyczy wszystkich studentów oraz nauczycieli akademickich i pracowników WPAiSM oraz kandydatów na studia. Obejmuje ona informacje dotyczące wszystkich kierunków studiów realizowanych na WPAiSM.

3. Odpowiedzialność
3.1. Koordynator strony WPAiSM – wprowadza i weryfikuje dostępność niezbędnych informacji na stronie www WPAiSM
3.2. Pracownicy Dziekanatu WPAiSM– umieszczają niezbędne informacje dot. organizacji roku akademickiego na stronie www WPAiSM oraz tablicach ogłoszeń.
3.3. Nauczyciel akademicki – wprowadza kartę przedmiotu i ją aktualizuje co roku, przekazuje studentom oraz do wiadomości dziekanatu i działu nauczania KA informacje o dyżurach, terminach egzaminów oraz zaliczeń i zmianach w harmonogramie zajęć.
3.4. Pełnomocnik ds. systemu sylabus – weryfikuje karty przedmiotów.
3.5. Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia - opracowuje informacje udostępniane na stronie www WPAiSM oraz na tablicach ogłoszeń dot. systemu zapewniania jakości uczenia.
3.6. Dziekan WPAiSM – nadzoruje proces upowszechniania informacji na WPAiSM.

4. Sposób postępowania
4.1. Podstawowym miejscem upowszechniania informacji na Wydziale Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych jest strona internetowa Krakowskiej Akademii: www.ka.edu.pl oraz tablice ogłoszeń przy dziekanacie.
4.2. Dostępność kart przedmiotów i aktualność informacji zamieszczanych na stronie WWW WPAiSM oraz na tablicach ogłoszeń podlega kontroli na początku każdego semestru. Kontrole tablic ogłoszeń wykonują pracownicy Dziekanatu, weryfikację kart przedmiotów - Pełnomocnik ds. systemu sylabus, a kontrolę strony WWW WPAiSM - Koordynator strony WPAiSM. Po kontroli sporządzana jest notatka dokumentująca dostrzeżone problemy.
4.3. Dostępność i aktualność informacji udostępnianych studentom w tym trybie oraz funkcjonowanie dziekanatu jest przedmiotem oceny przeprowadzanej co roku za pośrednictwem ankiety studenckiej. Na podstawie jej wyników Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia proponuje działania mające wyeliminować ewentualne nieprawidłowości.

5. Podstawa prawna
5.1. Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2018 poz. 1668 ze zm.)
5.2. Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów ((Dz.U. Dz.U. 2018 poz. 1861 ze zm.).
5.3. Statut Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego.
5.4. Regulamin studiów Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego.

6. Załączniki:
Załącznik nr 1-STUDENCKA ANKIETA OCENY PRACY DZIEKANATU ORAZ DOSTĘPNOŚCI INFORMACJI O PROGRAMIE, PLANIE HARMONOGRAMIE STUDIÓW ORAZ JAKOŚCI KSZTAŁCENIA NA WPAISM

Kontakt

Wydział Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych

Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie


ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków

Dziekanat Wydziału Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, pok. 222, 224

mail.svgwpaism@afm.edu.pl

Biuro Dziekana ds. stopni naukowych

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, pok. 219

Kierownik biura mgr Magdalena Torba

mail.svgmtorba@afm.edu.pl